Verzamel feedback op locatie

Met de feedbackzuil van Onderzoekdoen.nl verkrijgen organisaties waardevolle input over hun dienst of product vanuit hun doelgroep. Jouw (potentiële) klant kan met behulp van de zuil namelijk snel en eenvoudig een reactie achterlaten op één of meerdere korte vragen.

Tevreden klanten
ABN Amro en Feedbackzuil.nlGGD Gelderland-Zuid en Feedbackzuil.nlRadboud Universiteit en Feedbackzuil.nlErasmus MC en Feedbackzuil.nl

Waarom de feedbackzuil?

Kostenbesparing door de feedbackzuil

Kostenbesparing

Geen personeel nodig tijdens het verzamelen van reacties en het doen van het onderzoek kost weinig tijd doordat je door ons ondersteund wordt tijdens alle fases van het proces.

Waardevolle inzichten door de feedbackzuil

Meetbaar resultaat

Door de data te analyseren in de tool krijg je een duidelijke visuele weergave van de data die je verzameld hebt. Hiermee krijg je inzichten die je kunt inzetten voor de ontwikkeling van jouw organisatie.

Onderzoekers van Feedbackzuil.nl

Meer reacties

Door feedback via de zuil op locatie te vragen zijn jouw klanten meer bereid om te antwoorden, het kost hen minder tijd en ze vinden het fijn om tijdens of direct na de ervaring feedback te geven.



Volledige ondersteuning

Je wordt compleet ontzorgt. Wij zorgen ervoor dat de zuil voorzien wordt van jouw huisstijl en dat het wordt geplaatst en onderhouden op locatie. Wij staan altijd voor je klaar.

Anonimiteit

Met een feedbackzuil wordt het voor jouw doelgroep mogelijk om anoniem feedback te geven. De zekerheid dat je anoniem blijft bevordert eerlijkheid en authentieke antwoorden.

Continue feedback

Een feedbackzuil biedt continue feedback. Hierdoor krijg je continu feedback van je doelgroep over zaken waar je meer inzicht in wilt en direct op in kan spelen.


Bekijk het aanbod
Laserkliniek Zwolle over de feedbackzuil
“We stuurden de mensen eerder een link naar ZorgkaartNederland. Dit naar aanleiding van hun behandeling. Later zijn we overgestapt naar een interactieve zuil via Onderzoekdoen.nl. Die sluit beter aan bij de laagdrempelige zorg: direct invullen en resultaat.

Bovendien is het moment waarop de cliënt gevraagd wordt om een reactie te geven dichter op het zorgmoment. We merken dat men dan sneller is geneigd de vragenlijst in te vullen om de ervaring over Laserkliniek Zwolle te delen. Per slot van rekening worden mensen tegenwoordig overspoeld met tevredenheidsenquêtes.”
Laserkliniek Zwolle en Feedbackzuil.n
Anouk Bliekendaal
Mede-eigenaresse, Laserkliniek Zwolle
Bekijk de hele case

Hoe werkt het?

Reacties verzamelen met de feedbackzuil is eenvoudig. In drie simpele stappen kun jij waardevolle inzichten verkrijgen die helpen met de ontwikkeling van jouw organisatie.
Een enquete maken voor een feedbackzuil

Stap 1:
Maak de enquête

Wij hebben een eigen enquêtetool die wij speciaal hebben ingericht voor de feedbackzuil. Met dit programma kun je heel eenvoudig zelf een vragenlijst opstellen, zodat deze op de zuil weergeven wordt. Als je liever ondersteund wordt, dan helpen onze onderzoekers je graag om de juiste vragen op te stellen en de enquête in te richten.

Reacties verzamelen via een feedbackzuil

Stap 2:
Verzamel reacties

Door de feedbackzuil op locatie neer te zetten kunnen jouw klanten, cliënten of medewerkers tijdens of direct na de ervaring snel en op een prettige manier feedback voor jou achterlaten. Dit zal ervoor zorgen dat je meer reacties krijgt dan via een gedeelde enquête.

Data analyseren dat verkregen is via een feedbackzuil

Stap 3:
Analyseer de data

Naast de enquêtetool hebben wij ook een eigen onderzoekstool. Met dit programma kun je visuele analyses maken van de verzamelde data. Hierdoor kun je duidelijke conclusies trekken en deze informatie overzichtelijk met de rest van de organisatie delen.


Gratis voorstel op maat?

Neem vrijblijvend contact met ons op voor een persoonlijk advies.

Jelmer Baken MSc

Directeur
Je aanvraag is succesvol ontvangen!
Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Er is iets verkeerd gegaan. Zou je kunnen checken of alle gegevens correct zijn ingevuld? Als dit wel het geval is, dan kun je mij het beste even bellen of mailen.

Ervaringen van klanten

Google reviews over Feedbackzuil.nl
Wat mensen vinden van de feedbackzuil

"TOP bedrijf. Ze zijn deskundig, snel en denken echt goed met je mee. Ook over zaken waar we zelf niet over nagedacht hebben. Hierdoor hebben we een mooier resultaat gekregen dan vooraf bedacht. Positief verrast. Ik beveel ze dan ook graag aan."





Stefan Beekveldt

Directeur, Kids Talent
Kids talent en Feedbackzuil.nl
Wat mensen vinden van de feedbackzuil

“Voor het COA heeft Onderzoekdoen.nl een best complexe opdracht glansrijk uitgevoerd. Hierbij konden we rekenen op deskundigheid, goede bereikbaarheid, snelheid en meedenken met onze specifieke wensen. Het samenwerken met Onderzoekdoen.nl was erg prettig. Mijn collega en ik bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!”


Merel Hollander

Beleidsadviseur, COA
Wat mensen vinden van de feedbackzuil

"Vanuit FNV werk ik nu een tijdje samen met Onderzoekdoen.nl. Het is een uitgebreide en gebruiksvriendelijke enquêtetool, die helpt om goed en gestructureerd onderzoek te doen. Ze schieten snel te hulp, delen graag hun kennis en advies en helpen waar nodig met het opzetten van enquêtes. Optimalisaties aan de enquêtetool worden in goed overleg besproken en vlot ontwikkeld, zodat er steeds meer mogelijk is binnen de tool."

Erik Pot

Contentcoördinator, FNV
Hoe werkt feedback verzamelen op locatie

Veelgestelde vragen

Heb je nog een andere vraag? Neem dan persoonlijk contact op of via het contactformulier.
Wat zijn de kosten?
We kunnen hierop geen vast antwoord geven. Eerst willen we weten wat je nodig hebt. Op basis daarvan geven wij je advies over de beste oplossing. Neem even contact met ons op, dan kunnen we je snel een indicatie geven. In het algemeen is de reactie van organisaties dat het meevalt qua prijs. Bovendien wordt het gebruik van de feedbackzuil, ook wel feedbackpaal genoemd, voordeliger wanneer je voor een langere periode verschillende onderzoeken uitvoert via de zuil. Wij helpen je graag om te zorgen dat je waardevolle inzichten krijgt die je kunt inzetten voor de ontwikkeling van jouw organisatie.
Hoe snel kan ik gebruik maken van een feedbackzuil?
De feedbackzuil staat meestal na twee weken op de gewenste locatie. Voordat de zuil klaar is om reacties te verzamelen wordt deze bestickerd in jouw huisstijl, de enquête ingericht en op locatie afgeleverd. Als het nodig is om eerder reacties op locatie te verzamelen, dan denken we graag mee om de zuil zo snel mogelijk op locatie te krijgen.
Kan ik de enquête zelf op afstand wijzigen?
Zowel het installeren van de feedbackzuil als het wijzigen van de enquête kan op afstand. Daarnaast is het mogelijk om van tevoren in te stellen wanneer welke vragenlijst wordt weergegeven op de zuil.
Is de feedbackzuil hufterproof?
De feedbackzuil is hufterproof. Doordat de zuil van stevig metaal is gemaakt en de IPad beschermd wordt, voorkomt dat mensen iets kapot kunnen maken aan de feedbackzuil. Dit is dan ook nog nooit bij één van onze zuilen gebeurd.