Met de feedbackzuil van Onderzoekdoen.nl verkrijgen organisaties waardevolle input over hun dienst of product vanuit hun doelgroep. Jouw (potentiële) klant kan met behulp van de zuil namelijk snel en eenvoudig een reactie achterlaten op één of meerdere korte vragen.
Geen personeel nodig tijdens het verzamelen van reacties en het doen van het onderzoek kost weinig tijd doordat je door ons ondersteund wordt tijdens alle fases van het proces.
Door de data te analyseren in de tool krijg je een duidelijke visuele weergave van de data die je verzameld hebt. Hiermee krijg je inzichten die je kunt inzetten voor de ontwikkeling van jouw organisatie.
Door feedback via de zuil op locatie te vragen zijn jouw klanten meer bereid om te antwoorden, het kost hen minder tijd en ze vinden het fijn om tijdens of direct na de ervaring feedback te geven.
Je wordt compleet ontzorgt. Wij zorgen ervoor dat de zuil voorzien wordt van jouw huisstijl en dat het wordt geplaatst en onderhouden op locatie. Wij staan altijd voor je klaar.
Met een feedbackzuil wordt het voor jouw doelgroep mogelijk om anoniem feedback te geven. De zekerheid dat je anoniem blijft bevordert eerlijkheid en authentieke antwoorden.
Een feedbackzuil biedt continue feedback. Hierdoor krijg je continu feedback van je doelgroep over zaken waar je meer inzicht in wilt en direct op in kan spelen.
Wij hebben een eigen enquêtetool die wij speciaal hebben ingericht voor de feedbackzuil. Met dit programma kun je heel eenvoudig zelf een vragenlijst opstellen, zodat deze op de zuil weergeven wordt. Als je liever ondersteund wordt, dan helpen onze onderzoekers je graag om de juiste vragen op te stellen en de enquête in te richten.
Door de feedbackzuil op locatie neer te zetten kunnen jouw klanten, cliënten of medewerkers tijdens of direct na de ervaring snel en op een prettige manier feedback voor jou achterlaten. Dit zal ervoor zorgen dat je meer reacties krijgt dan via een gedeelde enquête.
Naast de enquêtetool hebben wij ook een eigen onderzoekstool. Met dit programma kun je visuele analyses maken van de verzamelde data. Hierdoor kun je duidelijke conclusies trekken en deze informatie overzichtelijk met de rest van de organisatie delen.